Page - Termeni si conditii cazare
Termeni și Condiții pentru cazare și servicii turistice privind buna desfășurare a sejururlui în locația Gulliver Delta Resort 4* Murighiol în special și în Rezervația Biosferei Deltei Dunării, în general.
Mai jos turistul este informat despre o serie de situații care pot apărea pe parcursul sejurului și prin semnarea contractului, turistul își asumă că a luat la cunoștință despre ele și că nu poate solicita daune de niciun fel pentru orice eveniment la care fac referire situațiile de mai jos sau unele situații similare.
2.1.PISCINA – Piscina hotelului este umplută cu apă doar în intervalele de timp în care se poate face baie la o temperatură ambientală rezonabilă, și acest lucru este stabilit de către personalul hotelului. În general, cu posibilitatea de a apărea și excepții, piscina va fi umplută cu apă în intervalul iunie – septembrie. Datele din aceste luni la care piscina va fi funcțională sunt stabilite de la un sezon la altul de către personalul hotelului. Vă rugăm, nu lăsați copiii nesupravegheați la piscină sau la locurile de joacă sub nicio formă. Pensiunea nu dispune de salvamar sau de personal calificat în supravegherea copiilor. Zona de plajă a piscinei, cu umbreluțe și șezlonguri, poate fi folosită în orice perioadă a anului, cu acordul personalului hotelier. Accesul la șezlonguri și umbreluțe este gratuit, în limita mobilierului disponibil.
2.2.MASA – Mesele se servesc în restaurantul și pe terasele hotelului și sunt în regim de Light All Inclusive (tip bufet). Preparatele sunt pregătite în stil lipovenesc, pensiunea Gulliver Delta Resort 4* contribuind la transmiterea vechilor tradiții pescărești.
Toate mesele de prânz și cină conțin atât preparate cu specific local, pe bază de pește, cât și preparate tradiționale pe bază de pui sau porc. Turiștilor nu li se permite introducerea de mâncare și băutură proprii și consumul acestora în incinta complexului hotelier, fără acordul personalului. În acest caz, hotelul își rezervă dreptul de a percepe o taxă suplimentară de 500 ron/ turist.
2.3.PACHET BĂUTURI ALL INCLUSIVE –
- Pachetul de băuturi All inclusive cuprinde: bere, sucuri, apă plată, vin alb si vin roșu (bag in box), cafea, ceai.
- Băuturile sunt disponibile pe toată perioada programului barului, adică între orele 11:00 – 21:00. Restaurantul este deschis între orele 8:30 – 21:00. Unele gustări de la mesele intermediare pot fi comasate cu mesele principale, la inițiativa organizatorilor. Menționăm că regimul de masă all inclusive nu prezintă aceeași diversitate de preparate precum la hotelurile similare din alte tari! Conceptul de light all inclusive se bazeaza pe asigurarea unor opțiuni culinare simple, gustoase, variate și îndestulătoare tip bufet, față de varietate meniului a la carte!
2.4.EXCURSII OPȚIONALE
Pentru excursiile opționale, în cazul unui număr insuficient de călatori, excursiile pot fi contramandate. Turiștii sunt singurii responsabili de conduita lor pe toată perioada excursiilor opționale. GTI nu răspunde de eventualele daune de niciun fel produse turiștilor pe parcursul acestora.
2.5.REZERVĂRI
Rezervarea o puteți face personal, telefonic sau prin e -mail (office@gulliverresort.ro), ori prin intermediul formularului sau motorului de căutare de pe website -ul agenției. Rezervarea este valabilă cu plata avansului, în condițiile din contract. În cazul în care, nu se respectă termenele de plată, ne rezervăm dreptul să anulăm rezervarea. Rezervarea este valabilă numai când este confirmată și Călătorul achită avansul. În cazul în care, plata nu s-a facut în 48 ore de la rezervarea preliminară, aceasta se anulează. La ofertele speciale nu se plătește avans, ci se achită integral.
2.6.CERERI SPECIALE ȘI CONDUITĂ – Așa numitele cereri speciale, neprevăzute în Termenele și condițiile agreate, (cazare la parter, camere alăturate…) vor fi rezolvate în limita posibilităților. În cazul în care, aceste solicitări nu pot fi îndeplinite, Călătorul nu poate cere despăgubiri.
Responsabilitatea privind CONDUITA ÎN TIMPUL SEJURULUI revine exclusiv turistului. Aceesta este dator să se informeze cu privire la regulile de comportament în zona Rezervației Deltei Dunării și împrejurimi, și să-și asume respectarea indicațiilor primite de la personalul hotelului precum și respectarea tuturor prevederilor legale, chiar dacă acestea nu i-au fost aduse la cunoștință de către angajații Gulliver Delta Resort. Dintre acestea enumerăm, dar nu ne limităm doar la acestea:
– interdicția de a rupe nuferi ori alte plante,
– interdicția de a deranja cuiburile de păsări, de a colecta ouă sau de a captura păsări,
– interdicția de a pescui în anumite perioade sau anumite tipuri de pește,
– interdicția de a pescui cu mijloace nepermise (curent, carbid, plase monofilament), de a face achiziții de pește de la localnicii fără drept de comercializare etc.
– interdicția de a merge cu barca fără vesta de salvare,
– interdicția de a arunca anumite obiecte sau substanțe în arealul respectiv,
Nu lăsați copiii nesupravegheați pe întreaga perioadă a sejurului și nu intrați în zonele în care are acces doar personalul hotelului! Turiștii adulți sunt responsabili pentru propriul lor comportament precum și pentru comportamentul copiilor, pe toată perioada sejurului și își vor asuma singuri întreaga răspundere pentru eventualele acccidente suferite ca urmare a nerespectării conduitei pe care i-o recomandă personalul hotelier (pe cale verbală sau cu ajutorul înscrisurilor, precum inscripții la fața locului, comunicări pe mail, informări pe site-ul gulliverresort.ro sau acest contract, dar nu numai).
Mentionăm că hotelul NU are personal specializat care să supravegheze comportamentul turiștilor în incinta hotelului sau în imprejurimile acestuia, deci nici în zonele: curtea interioară, piscină, ponton, loc de joacă, terase etc.
2.7.PESCUIT
Exceptând perioada de prohibiție, turiștii pot pescui de pe pontonul hotelului, în condiții legale. Menționăm că legislația ne împiedică să depozităm în frigiderele și spațiile complexului orice tip de produs care nu are documente oficiale ca fiind achiziționat cu setul de acte doveditoare de către unitatea de cazare (pește, băuturi, mâncare etc. provenite de la turiști).
2.8.INSECTELE ȘI ALTE ANIMALE
În anumite perioade ale anului, în pofida eforturilor personalului nostru, țânțarii pot deveni o problemă. Perioada de activitate maximă a acestora este, în general, între orele 21.00 și 23.00 ( în mod special în lunile iulie și august). Acest lucru nu înseamnă, însă, că nu pot fi activi, într-un număr mai mic și în alte intervale orare, în alte perioade ale anului. Vă recomandăm să luați măsurile de protecție necesare: creme, spray-uri, brățări. Fiind în inima naturii, nu excludem ca în interiorul resortului nostru să apară, in roiuri mari, alte insecte (tăuni, viespi, gândaci de câmp etc.) sau amfibieni, reptile, mici mamifere, păsări, animale care pot crea disconfort. GTI nu este responsabil în niciun fel de acest gen de disconfort.
Vă rugăm să nu lăsați copiii nesupravegheați pe întreaga perioadă a sejurului și să nu intrați în zonele în care are acces doar personalul hotelului!
2.9.ANIMALE DE COMPANIE:
Unitatea de cazare nu acceptă animale de companie, indiferent de dimensiunile acestuia. În cazul în care, turiștii se cazează în cameră cu animale de companie, unitatea de cazare își rezervă dreptul de a percepe o penalitate de 2.500 ron, precum și evacuarea imediată a turiștilor respectivi.
2.10.TABERE/ TEAM BUILDING/ GRUPURI DE PRIETENI/ FAMILII MARI ETC.
In cazul taberelor organizatorii isi asuma intreaga raspundere cu privire la toate autorizatiile necesare organizarii taberei , cu privire la supravegherea, indrumarea si conduita copiilor de-a lungul intregului sejur. Gulliver Delta Resort nu pune la dispozitie personal care sa supravegheze, sa instruiasca sau sa animeze copiii. De asemenea nu pune la dispozitie nici personal medical. Organizatorii/insotitorii sunt responsabili de comportamentul grupului si orice daune produse pe durata sederii la unitatea de cazare, vor fi suportate de acestia. Consumul de alcool este strict interzis, organizatorii fiind responsabili cu supravegherea copiilor pe durata taberei.
Persoanele care achiziționează pachetul de servicii turistice își asumă să-i informeze despre conținutul contractului și despre clauzele sejurului și pe ceilalți participanți la sejur, care sunt turiști, în baza contractului respectiv, minori sau adulți.
2.11. DIVERSE
– Unitatea de cazare dispune de sistem de supraveghere video, în spațiile publice, care este posibil să fie funcțional și în perioada sejurului dumneavoastră. Turiștii sunt,însă rugați să aibă grijă de bunurile de valoare proprii. Unitatea de cazare nu își asumă sarcina de a păzi și securiza bunurile turiștilor.
– Reconfirmarea locului și a orei de plecare, numerele de telefon ale ghizilor sau ale șoferilor se vor comunica cu 48 h înaintea plecării.
– Descrierile din oferte corespund condițiilor de la data editării. Față de acestea pot interveni schimbări (orarul vapoarelor, servicii hoteliere, construcții), despre care ne vom informa călătorii.
– Prezenta anexă face parte integrantă din contract, ca și materialele informative (cataloage, broșuri, etc.) ori notele de informare.
– Întregul program al sejurului poate suferi modificări, cu privire la orarul autocarului, orarul barului și al restaurantului, organizarea excursiilor opționale, meniu mâncare și băuturi, program piscină și altele.