Termeni si Conditii

SC GULLIVER TRAVEL INTERNAȚIONAL SRL., denumită în continuare GTI,

Sediu: Strada Martha Bibescu, nr. 146 A, Mogosoaia, Ilfov

Telefon: 0784215628, mail: office@guliverresort.ro

J23/5062/2018, CUI 40016731

 

GTI comercializează serviciile turistice oferite de către complexul turistic Gulliver Delta Resort 4* Murighiol, situat pe strada Bălții, nr. 34, Murighiol, Tulcea

Structurile de cazare din complex clasificate 4* și autorizate de catre

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului; website: turism.gov.ro,

Contacte: tel. 0786993758, mail: autorizare@mturism.ro

 

TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE:

 

  1. POLITICA DE TARIFARE, COMERCIALIZARE/ TERMENI ȘI CONDIȚII PENTRU PACHETUL CĂLĂTORIE:

1.1. Comercializarea se face în următoarele termene și conditii, respectând politica de informare, anulare si confidentialitate de mai jos:

– Serviciile de cazare all inclusive și masă au un TVA inclus în preț de 9%, băuturile alcoolice au TVA de 19%, iar plimbările cu barca au TVA inclus de 19%, conform legii fiscale.

– Metode de plată acceptate: VISA, MASTERCARD, VOUCHERE DE VACANȚĂ

– Călătorii au primit toate informaţiile esenţiale privind pachetul, anterior achizitionarii pachetului de servicii de călătorie.

– Călătorilor li se pune la dispoziţie un număr de telefon sau detaliile unui punct de contact unde pot lua legătura cu GTI.

– Călătorii pot transfera pachetul unei alte persoane, în urma unei înştiinţări efectuate în mod rezonabil şi eventual a plăţii unor costuri suplimentare, dacă se solicită aest lucru.

– Preţul pachetului poate fi mărit numai dacă cresc costurile specifice (de exemplu, preţurile carburanţilor) şi dacă acest lucru este prevăzut în mod expres în contract, şi în orice caz nu mai târziu de 20 de zile înainte de începerea executării pachetului. În cazul în care creşterea preţului este mai mare de 8% din preţul pachetului, călătorul poate înceta contractul. În cazul în care, GTI îşi rezervă dreptul de a creşte preţul, călătorul are dreptul la o reducere de preţ dacă apare o scădere a costurilor relevante.

– Călătorii pot înceta contractul fără plata unei penalităţi de încetare şi pot obţine rambursarea completă a oricăror plăţi (daca plata nu a fost efectuata cu vouchere de vacanta) în cazul în care oricare dintre elementele esenţiale ale pachetului, altul decât preţul, s-a modificat în mod semnificativ. În cazul în care, înainte de începerea executării pachetului, comerciantul răspunzător de pachet anulează pachetul, călătorii au dreptul la rambursare doar daca plata nu a fost efectuata cu vouchere de vacanta.

– Călătorii pot înceta contractul fără plata unei penalităţi de încetare, înainte de începerea executării pachetului, în circumstanţe excepţionale, de exemplu în cazul unor probleme grave de securitate la destinaţie care sunt susceptibile de a afecta pachetul si care fac imposibilă deplasarea la destinație ori oferirea, la fața locului, a serviciilor turistice contractate.

– Călătorii au posibilitatea de a înceta contractul în orice moment înainte de începerea executării pachetului, în schimbul achitării unei penalităţi de încetare adecvate şi justificabile, în concordanță cu clauzele acestui contract și cu legislația în vigoare, care pot merge pana la 100% din valoarea pachetului.

– În cazul ofertelor de tip Early BookingLast Minute sau a Ofertelor Speciale, penalizarea este de 100% pentru renunțarea la pachetul de servicii turistice.

– În cazul în care, după începerea executării pachetului, elemente importante ale pachetului nu pot fi executate astfel cum s-a convenit, vor trebui oferite călătorului servicii alternative corespunzătoare, fără a implica plata unor costuri suplimentare.

– Călătorii au de asemenea dreptul la o reducere a preţului şi/sau la plata unor despăgubiri pentru daune în cazul în care serviciile de călătorie nu sunt executate sau sunt executate în mod necorespunzător.

– Călătorul declară ca a luat cunoștință de aceste termene și condiții că este de acord cu termenele, sumele și condițiile de plată de care a fost înștiințat de către reprezentantii  GTI pe un canal de tip mail, whats app, mesenger etc, dar fara a se limita la acestea.  In cazul in care nu sunt rerspectate termenele de plata, calatorul pierdele sume achitate drept avans, daca reprezentantii GTI nu stabilesc alte conditii de plata cu Calatorul.

– După achiziția integral a pachetului de călătorie, care se achită în avans, călătorul se poate prezenta la data stabilită pentru sejur la unitatea de cazare Gulliver Delta Resort 4* Murighiol, situate pe strada Bălții, nr. 34, Murighiol, Tulcea. După ora 10:00 a zilei de check in re access la serviciile de masa și băuturi all inclusive ale hotelului, precum și la zonele de divertisment: piscină, pontonul de pescuit, locul de joacă, terase etc.

– Accesul în camera se face după ora 16:00. Dacă există camera deja curate, accesul poate fi facut mai repede.

– Check-out-ul are loc la ora 10 dimineața, dar călătorul poate rămâne în locație până la ora 16:00, cu access la pachetul de băuturi all inclusive.

– Numărul complet de mese pentru un sejur este similar numărului de nopți de cazare. Astfel, de exemplu, pentru 3 nopți de cazare, călătorul va primi 3 mic dejun, 3 mese de prânz li 3 zine all inclusive.

De asemenea, Clientul a primit de la GTI și următoarele informații (în functie de pachetul contractat):

  1. Principalele  caracteristici  ale  serviciilor  de  călătorie:

(i) destinaţia (destinaţiile) călătoriei, itinerariul şi perioadele sejurului, cu datele corespunzătoare şi, în cazul în care cazarea este inclusă, numărul de nopţi incluse;

(ii) la pachetele café include transportul:  mijloacele de transport, caracteristicile şi categoriile acestora, locurile, datele şi orele de plecare şi de întoarcere, duratele şi locurile opririlor intermediare şi ale legăturilor de transport. În cazul în care nu este încă stabilită ora exactă, GTI şi, după caz, agenţia de turism intermediară, informează călătorul cu privire la ora aproximativă de plecare şi de întoarcere;

(iii) locaţia, principalele caracteristici şi, după caz, categoria turistică a unităţilor de cazare conform normelor din ţara de destinaţie;

(iv) serviciile de masă oferite;

(v) vizitele, excursiile sau alte servicii incluse în preţul total convenit al pachetului, dacă este cazul.

(vi) dacă nu este clar din context, faptul că oricare dintre serviciile de călătorie vor fi furnizate călătorului ca parte a unui grup şi, în acest caz, în măsura posibilului, dimensiunea aproximativă a grupului;

(vii) dacă posibilitatea călătorului de a beneficia de alte servicii turistice depinde de comunicarea orală efectivă, limba în care vor fi furnizate serviciile respective;

(viii) situaţia în care călătoria sau vacanţa este adaptată în general pentru persoanele cu mobilitate redusă şi, la cererea călătorului, informaţii precise privind gradul de adecvare a călătoriei sau vacanţei, luând în considerare nevoile călătorului;

(ix) numărul minim de persoane necesar pentru ca serviciile din pachet să poată fi executate şi termenul prevăzut la art. 13 alin. (5) lit. a) înainte de începerea executării pachetului până la care este posibilă încetarea contractului, dacă nu se întruneşte acest număr;

  1. Nerespectarea de către Călător a termenelor de plată dă dreptul GTIsă anuleze rezervarea și să solicite despagubiri pentru daunele suferite.
  2. Informaţii privind posibilitatea călătorului de a înceta contractul oricând înainte de începerea executării pachetului, cu plata unei penalităţi de încetare corespunzătoare sau, după caz, a penalităţilor de încetare standardizate solicitate de agenţia de turism organizatoare;
  3. Informaţii privind asigurarea facultativă sau obligatorie care să acopere costurile încetării contractului de către călător sau costurile de asistenţă, inclusiv taxele de repatriere, în caz de accident, de boală sau de deces.

1.2.OFERTE SPECIALE – Pentru unele programe turistice pot fi lansate oferte speciale. Acestea nu sunt valabile retroactiv.

1.3.DOCUMENTE DE CĂLĂTORIE – Participarea la programul turistic se poate face în baza unui act de identitate valabil.

1.4.CAZARE – în materialele informative ale GTI, clasificarea unității de cazare se face în conformitate cu clasificarea din România. În materialele de prezentare pot apărea unele fotografii care au doar rol ilustrativ, dar e posibil ca unele dintre acestea să nu redea fidel imaginea la zi a camerei.

Cazarea se face în camere duble, corp central sau căsuțe (căsuțe private sau apart-căsuțe în bungalow-uri). Căsuțele private sunt situate în fața pensiunii, lângă piscină. Bungalow-rile sunt formate din două camere duble cu baie proprie și intrări separate și se află în spatele pensiunii. În fiecare bungalow se află o apart-căsuță (sau cameră în căsuța tip bungalow). Repartizarea camerelor este dreptul exclusiv al recepției, așa că, nu garantăm îndeplinirea unor cereri speciale. Conform uzanțelor internationale, camerele pot fi ocupate în intervalul orar 16.00 – 18.00 în ziua sosirii și trebuie eliberate până la ora 10.00, ziua plecării. Patul suplimentar nu este de obicei la fel de comod ca unul normal. Confortul camerelor cu pat suplimentar nu corespunde întodeauna cu cele ale camerelor standard.

Pentru că, în complexul turistic se folosește un sistem combinat de încălzire cu panouri și boilere, este posibil ca în anumite locuri apa caldă să ajungă după un timp mai mare de așteptare și temperatura să nu fie întotdeauna ridicată. Mentionam ca turistul intelege si isi asuma aceste clauze, niciuna dintre situatiile de la art. 1.6 nu pot face obiectul unor eventuale reclamatii catre structura de cazare, agentia de turism de la care a achizitionat pachetul, organe de control ale statului.

  1. Termeni și Condiții pentru cazare și servicii turistice privind buna desfășurare a sejururlui în locația Gulliver Delta Resort 4* Murighiol în special  și în Rezervația Biosferei Deltei Dunării, în general.

2.0.AER CONDIȚIONAT – Utilizarea aerului condițonat este inclusă în tarif

2.1.PISCINA – Piscina hotelului este umplută cu apă doar în intervalele de timp în care se poate face baie la o temperatură ambientală rezonabilă, și acest lucru este stabilit de către personalul hotelului. În general, cu posibilitatea de a apărea și excepții, piscina va fi umplută cu apă în intervalul iunie – septembrie. Datele din aceste luni la care piscina va fi funcțională sunt stabilite de la un sezon la altul de către personalul hotelului. Vă rugăm, nu lăsați copiii nesupravegheați la piscină sau la locurile de joacă sub nicio formă. Pensiunea nu dispune de salvamar sau de personal calificat în supravegherea copiilor. Zona de plajă a piscinei, cu umbreluțe și șezlonguri, poate fi folosită în orice perioadă a anului, cu acordul personalului hotelier. Accesul la șezlonguri și umbreluțe este gratuit, în limita mobilierului disponibil.

2.2.MASA – Mesele se servesc în restaurantul și pe terasele hotelului și sunt în regim de Light All Inclusive (tip bufet). Preparatele sunt pregătite în stil lipovenesc, pensiunea Gulliver Delta Resort 4* contribuind la transmiterea vechilor tradiții pescărești.

Toate mesele de prânz și cină conțin atât preparate cu specific local, pe bază de pește, cât și preparate tradiționale pe bază de pui sau porc. Turiștilor nu li se permite introducerea de mâncare și băutură proprii și consumul acestora în incinta complexului hotelier, fără acordul personalului. În acest caz, hotelul își rezervă dreptul de a percepe o taxă suplimentară de 500 ron/ turist.

2.3.PACHET BĂUTURI ALL INCLUSIVE –

  • Pachetul de băuturi All inclusive cuprinde: bere, sucuri, apă plată, vin alb si vin roșu (bag in box), cafea, ceai.
  • Băuturile sunt disponibile pe toată perioada programului barului, adică între orele 11:00 – 21:00. Restaurantul este deschis între orele 8:30 – 21:00. Unele gustări de la mesele intermediare pot fi comasate cu mesele principale, la inițiativa organizatorilor. Menționăm că regimul de masă all inclusive nu prezintă aceeași diversitate de preparate precum la hotelurile similare din alte tari! Conceptul de light all inclusive se bazeaza pe asigurarea unor opțiuni culinare simple, gustoase, variate și îndestulătoare tip bufet, față de varietate meniului a la carte!

2.4.EXCURSII OPȚIONALE

Pentru excursiile opționale, în cazul unui număr insuficient de călatori, excursiile pot fi contramandate. Turiștii sunt singurii responsabili de conduita lor pe toată perioada excursiilor opționale. GTI nu răspunde de eventualele daune de niciun fel produse turiștilor pe parcursul acestora.

2.5.REZERVĂRI

Rezervarea o puteți face personal, telefonic sau prin e -mail (office@gulliverresort.ro), ori prin intermediul formularului sau motorului de căutare de pe website -ul agenției. Rezervarea este valabilă cu plata avansului, în condițiile din contract. În cazul în care, nu se respectă termenele de plată, ne rezervăm dreptul să anulăm rezervarea. Rezervarea este valabilă numai când este confirmată și Călătorul achită avansul. În cazul în care, plata nu s-a facut în 48 ore de la rezervarea preliminară, aceasta se anulează. La ofertele speciale nu se plătește avans, ci se achită integral.

2.6.CERERI SPECIALE ȘI CONDUITĂ – Așa numitele cereri speciale, neprevăzute în Termenele și condițiile agreate,  (cazare la parter, camere alăturate…) vor fi rezolvate în limita posibilităților. În cazul în care, aceste solicitări nu pot fi îndeplinite, Călătorul nu poate cere despăgubiri.

Responsabilitatea privind CONDUITA ÎN TIMPUL SEJURULUI revine exclusiv turistului. Aceesta este dator să se informeze cu privire la regulile de comportament în zona Rezervației Deltei Dunării și împrejurimi, și să-și asume respectarea indicațiilor primite de la personalul hotelului precum și respectarea tuturor prevederilor legale, chiar dacă acestea nu i-au fost aduse la cunoștință de către angajații Gulliver Delta Resort. Dintre acestea enumerăm, dar nu ne limităm doar la acestea:

– interdicția de a rupe nuferi ori alte plante,

– interdicția de a deranja cuiburile de păsări, de a colecta ouă sau de a captura păsări,

– interdicția de a pescui în anumite perioade sau anumite tipuri de pește,

– interdicția de a pescui cu mijloace nepermise (curent, carbid, plase monofilament), de a face achiziții de pește de la localnicii fără drept de comercializare etc.

– interdicția de a merge cu barca fără vesta de salvare,

– interdicția de a arunca anumite obiecte sau substanțe în arealul respectiv,

Nu lăsați copiii nesupravegheați pe întreaga perioadă a sejurului și nu intrați în zonele în care are acces doar personalul hotelului! Turiștii adulți sunt responsabili pentru propriul lor comportament precum și pentru comportamentul copiilor, pe toată perioada sejurului și își vor asuma singuri întreaga răspundere pentru eventualele acccidente suferite ca urmare a nerespectării conduitei pe care i-o recomandă personalul hotelier (pe cale verbală sau cu ajutorul înscrisurilor, precum inscripții la fața locului, comunicări pe mail, informări pe site-ul gulliverresort.ro sau acest contract, dar nu numai).

Mentionăm că hotelul NU are personal specializat care să supravegheze comportamentul turiștilor în incinta hotelului sau în imprejurimile acestuia, deci nici în zonele: curtea interioară, piscină, ponton, loc de joacă, terase etc.

2.7.PESCUIT

Exceptând perioada de prohibiție, turiștii pot pescui de pe pontonul hotelului, în condiții legale. Menționăm că legislația ne împiedică să depozităm în frigiderele și spațiile complexului orice tip de produs care nu are documente oficiale ca fiind achiziționat cu setul de acte doveditoare de către unitatea de cazare (pește, băuturi, mâncare etc. provenite de la turiști).

2.8.INSECTELE ȘI ALTE ANIMALE

În anumite perioade ale anului, în pofida eforturilor personalului nostru, țânțarii pot deveni o problemă. Perioada de activitate maximă a acestora este, în general, între orele 21.00 și 23.00 ( în mod special în lunile iulie și august). Acest lucru nu înseamnă, însă, că nu pot fi activi, într-un număr mai mic și în alte intervale orare, în alte perioade ale anului. Vă recomandăm să luați măsurile de protecție necesare: creme, spray-uri, brățări. Fiind în inima naturii, nu excludem ca în interiorul resortului nostru să apară, in roiuri mari, alte insecte (tăuni, viespi, gândaci de câmp etc.) sau amfibieni, reptile, mici mamifere, păsări, animale care pot crea disconfort. GTI nu este responsabil în niciun fel de acest gen de disconfort.

Vă rugăm să nu lăsați copiii nesupravegheați pe întreaga perioadă a sejurului și să nu intrați în zonele în care are acces doar personalul hotelului!

2.9.ANIMALE DE COMPANIE:

Unitatea de cazare nu acceptă animale de companie, indiferent de dimensiunile acestuia. În cazul în care, turiștii se cazează în cameră cu animale de companie, unitatea de cazare își rezervă dreptul de a percepe o penalitate de 2.500 ron, precum și evacuarea imediată a turiștilor respectivi.

2.10.TABERE/ TEAM BUILDING/ GRUPURI DE PRIETENI/ FAMILII MARI ETC.

In cazul taberelor organizatorii isi asuma intreaga raspundere cu privire la toate autorizatiile necesare organizarii taberei , cu privire la supravegherea, indrumarea si conduita copiilor de-a lungul intregului sejur. Gulliver Delta Resort nu pune la dispozitie personal care sa supravegheze, sa instruiasca sau sa animeze copiii. De asemenea nu pune la dispozitie nici personal medical. Organizatorii/insotitorii sunt responsabili de comportamentul grupului si orice daune produse pe durata sederii la unitatea de cazare, vor fi suportate de acestia. Consumul de alcool este strict interzis, organizatorii fiind responsabili cu supravegherea copiilor pe durata taberei.

Persoanele care achiziționează pachetul de servicii turistice își asumă să-i informeze despre conținutul contractului și despre clauzele sejurului și pe ceilalți participanți la sejur, care sunt turiști, în baza contractului respectiv, minori sau adulți.

2.11. DIVERSE

– Unitatea de cazare dispune de sistem de supraveghere video, în spațiile publice, care este posibil să fie funcțional și în perioada sejurului dumneavoastră. Turiștii sunt,însă rugați să aibă grijă de bunurile de valoare proprii. Unitatea de cazare nu își asumă sarcina de a păzi și securiza bunurile turiștilor.

– Reconfirmarea locului și a orei de plecare, numerele de telefon ale ghizilor sau ale șoferilor se vor comunica cu 48 h înaintea plecării.

– Descrierile din oferte corespund condițiilor de la data editării. Față de acestea pot interveni schimbări (orarul vapoarelor, servicii hoteliere, construcții), despre care ne vom informa călătorii.

– Prezenta anexă face parte integrantă din contract, ca și materialele informative (cataloage, broșuri, etc.) ori notele de informare.

– Întregul program al sejurului poate suferi modificări, cu privire la orarul autocarului, orarul barului și al restaurantului, organizarea excursiilor opționale, meniu mâncare și băuturi, program piscină și altele.

3.POLITICĂ  UTILIZARE INFORMAȚII SITE GULLIVERRESORT.RO

Înainte de a utiliza informațiile și servicii oferite de catre site-ul  gulliverresort.ro, împreună cu GTI,  vă rugăm să citiți cu atenție termenii și condițiile, politica de rezervare și anulare, termenii de confidențialitate ai site-ului precum și toate celelalte informații care vă ajută să aveți o imagine de ansamblu cât mai bună asupra informațiilor și serviciilor noastre.

Dacă nu sunteți de acord cu termenii, condițiile și politica GTI și a gulliverresort.ro vă rugăm să părășiți site-ul.

Totodată menționăm că ne rezervăm dreptul, să schimbăm, să modificăm, să adăugăm sau să ștergem pârți ale acestor termeni în orice moment, fără nici o notificare, și, în măsura în care nu se prevede altfel, aceste modificări vor deveni efective imediat; ca atare vă rugăm să verificați periodic schimbările în acești termeni. Faptul că veți continua să folosiți site-ul după efectuarea modificărilor la acest Acord va însemna că acceptați aceste modificări.

Dumneavoastră sunteți de acord să vă asumați integral riscul și răspunderea în cazul folosirii gulliverresort.ro și GTI nu își asuma nici o responsabilitate cu privire la corectitudinea si exactitatea acestor informații. Eventualele neconcordante sau erori care pot apărea la un moment dat intre conținutul site-ului si informațiile reale nu implica nici o răspundere, de orice natura, pentru GTI. Ne rezervam dreptul de a modifica, corecta, îmbunătăți site-ul in orice moment fără o notificare prealabilă.

În urma introducerii de către dumneavoastră a unor date cu caracter personal, în sistemul nostru, este posibil să primiți informări cu caracter promotional (newsletter, mesaje etc.). In cazul in care doriți sa nu mai primiți astfel de materiale promoționale va rugam sa ne contactați office@gulliverresort

  1. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE ȘI COLECTAREA ȘI PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL:

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată prin Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, GTI va administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de către Client. În acest scop, informăm turiștii că pensiunea poate fi supravegheată video în zonele publice (mai puțin în cameră), iar mijloacele sale de transport terestre sau fluviale ar putea fi monitorizate prin sisteme gps și video.

Prin semnarea acestui contract turistul își exprimă acordul de a primi informări cu privire la sejurul contractat precum și cu privire la ofertele GULLIVER DELTA RESORT atât pe telefonul mobil, cât și pe adresa de mail. Din 25 mai 2018 a intrat în vigoare Regulamentul European 679/2016 privind Protecția Datelor cu Caracter Personal a persoanelor fizice și libera circulație a acestor date (GDPR). Datele personale furnizate de către GTI sunt prelucrate în scopul oferirii în condiții optime a serviciului turistic (informări, documente de călătorie/ promovare, newslettere). Informațiile vor fi aduse de bunăvoie la cunoștința GTI, de către Client, în scopul rezervării excursiei, iar Clientul declară că este de acord cu administrarea datelor sale. GTI se obligă să păstreze confidențialitatea datelor personale obținute. În caz de stocare a acestora, GTI va respecta toate prevederile legale în materie, comunicând turiștilor toate drepturile prevăzute de legislația în vigoare.”

Prin date personale înțelegem orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

Societatea noastră operează în conformitate cu legislația privind protecția datelor aplicabilă în România, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE („GDPR”).

În cazul în care veți achita serviciile prestate de noi prin intermediul tichetelor sau a cardurilor de vacanță în conformitate cu OUG 131/2021, vă informăm că vom fi nevoiți să prelucrăm codul dvs. numeric personal pentru emiterea facturii fiscale în conformitate cu obligațiile instituite de autoritățile naționale competente.

Astfel, vom putea solicita codul dvs. numeric personal în scopul emiterii facturii fiscale aferente serviciilor prestate în conformitate cu obligațiile stabilite de autoritățile naționale competente. Temeiul juridic al acestei prelucrări este reprezentat de îndeplinirea obligațiilor legale ce revin unui operator. Datele vor fi stocate pe întreaga perioadă necesară îndeplinirii scopului lor, dacă o perioadă mai lungă nu va fi stabilită prin lege – menționăm că perioada de stocare a unei facturi fiscale este de 10 ani din anul emiterii sale.

Datele pot fi transmise Autorităților și Instituțiilor publice competente conform legislației în vigoare și furnizorilor soluțiilor software prin intermediul cărora vor fi prelucrate.

Colectăm date cu caracter personal în urma celor mai multe interacțiuni cu dvs., precum și în cadrul celorlalte aspecte ale activității noastre. Categoriile de date pe care le prelucrăm sunt următoarele: date necesare pentru efectuare rezervărilor (de exemplu, nume, prenume, e-mail, telefon); datele aferente fișei de anunțtare a sosirii și plecării, solicitate în baza legislației naționale (de exemplu, cetățenie, adresă, data nașterii); datele cardului bancar (tipul cardului, numărul cardului de credit/debit, numele titularului, data expirării și codul de securitate); informații despre sejurul clientului, inclusiv data sosirii și a plecării, cerințe speciale, preferințe; informațiile pe care le furnizați cu privire la preferințele dvs. de marketing; datele personale furnizate de dvs. în vederea înscrierii si abonării la newsletter; informații despre autovehiculele pe care este posibil să le aduceți pe proprietatea noastră, de exemplu număr de înmatriculare; date colectate din cardurile de acces (ora intrării și ieșirii); informații colectate de către diverși parteneri contractuali (agenții de turism, organizatori de evenimente) și transmise către Teleferic Grand Hotel (rooming list, lista invitați evenimente); date necesare furnizării unor servicii adiționale, după caz; recenzii și opinii referitoare la serviciile noastre; orice alte tipuri de informații pe care alegeți să ni le furnizați.

De asemenea, camerele de supraveghere și alte măsuri de securitate aflate pe proprietățile noastre pot capta sau înregistra imagini ale oaspeților în locuri publice (cum ar fi intrările în hotel și holurile din hotel), precum și datele dvs. de localizare (prin imaginile surprinse de camerele de supraveghere).

Puteți alege oricând ce date personale doriți să ne furnizați. Cu toate acestea, dacă alegeți să nu furnizați anumite date personale, în cazul în care temeiul solicitării noastre este respectarea unei obligații legale, obligații contractuale sau obligații necesare pentru încheierea unui contract vom fi în imposibilitatea de a vă oferi anumite servicii, de exemplu: (i) dacă  nu doriți să ne dați nume, prenume, adresă de e-mail sau număr de telefon în cazul în care doriți sa faceți o rezervare, nu vom putea să efectuăm rezervarea, sau  (ii) având în vedere faptul că în fișa de anunțare a sosirii și plecării pe care o veți completa în momentul în care vă cazați la hotelul nostru va trebui sa introduceți anumite date personale prevăzute în mod obligatoriu de lege, iar în cazul în care nu veți dori să completați acele câmpuri obligatorii, nu vom putea sa vă cazăm în hotel.

Această politică de confidențialitate se poate modifica în conformitate cu schimbările legislației privind politica datelor sau în baza unor modificări ale serviciilor noastre sau ale modalității de organizare din când în când. Dacă vom efectua modificări materiale la aceasta, vom publica un link către politica revizuită pe pagina principală a site-ului nostru.

Toate aceste termene și condiții sunt agreate in totalitate si asumate  de catre client/ calator, chiar si fara semnatura acestuia, pe baza unui acord dat de catre client pe canalele electronice de tip mail, whats app, mesagerie electronica de orice fel etc.