Politica de tarifare si comercializare

SC GULLIVER TRAVEL INTERNAȚIONAL SRL., denumită în continuare GTI,

Sediu: Strada Martha Bibescu, nr. 146 A, Mogosoaia, Ilfov

Telefon: 0784215628, mail: office@guliverresort.ro

J23/5062/2018, CUI 40016731

 

GTI comercializează serviciile turistice oferite de către complexul turistic Gulliver Delta Resort 4* Murighiol, situat pe strada Bălții, nr. 34, Murighiol, Tulcea

Structurile de cazare din complex clasificate 4* și autorizate de catre

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului; website: turism.gov.ro,

Contacte: tel. 0786993758, mail: autorizare@mturism.ro

 

  1. POLITICA DE TARIFARE, COMERCIALIZARE/ TERMENI ȘI CONDIȚII PENTRU PACHETUL CĂLĂTORIE:

1.1. Comercializarea se face în următoarele termene și conditii, respectând politica de informare, anulare si confidentialitate de mai jos:

– Serviciile de cazare all inclusive și masă au un TVA inclus în preț de 9%, băuturile alcoolice au TVA de 19%, iar plimbările cu barca au TVA inclus de 19%, conform legii fiscale.

– Metode de plată acceptate: VISA, MASTERCARD, VOUCHERE DE VACANȚĂ

– Călătorii au primit toate informaţiile esenţiale privind pachetul, anterior achizitionarii pachetului de servicii de călătorie.

– Călătorilor li se pune la dispoziţie un număr de telefon sau detaliile unui punct de contact unde pot lua legătura cu GTI.

– Călătorii pot transfera pachetul unei alte persoane, în urma unei înştiinţări efectuate în mod rezonabil şi eventual a plăţii unor costuri suplimentare, dacă se solicită aest lucru.

– Preţul pachetului poate fi mărit numai dacă cresc costurile specifice (de exemplu, preţurile carburanţilor) şi dacă acest lucru este prevăzut în mod expres în contract, şi în orice caz nu mai târziu de 20 de zile înainte de începerea executării pachetului. În cazul în care creşterea preţului este mai mare de 8% din preţul pachetului, călătorul poate înceta contractul. În cazul în care, GTI îşi rezervă dreptul de a creşte preţul, călătorul are dreptul la o reducere de preţ dacă apare o scădere a costurilor relevante.

– Călătorii pot înceta contractul fără plata unei penalităţi de încetare şi pot obţine rambursarea completă a oricăror plăţi (daca plata nu a fost efectuata cu vouchere de vacanta) în cazul în care oricare dintre elementele esenţiale ale pachetului, altul decât preţul, s-a modificat în mod semnificativ. În cazul în care, înainte de începerea executării pachetului, comerciantul răspunzător de pachet anulează pachetul, călătorii au dreptul la rambursare doar daca plata nu a fost efectuata cu vouchere de vacanta.

– Călătorii pot înceta contractul fără plata unei penalităţi de încetare, înainte de începerea executării pachetului, în circumstanţe excepţionale, de exemplu în cazul unor probleme grave de securitate la destinaţie care sunt susceptibile de a afecta pachetul si care fac imposibilă deplasarea la destinație ori oferirea, la fața locului, a serviciilor turistice contractate.

– Călătorii au posibilitatea de a înceta contractul în orice moment înainte de începerea executării pachetului, în schimbul achitării unei penalităţi de încetare adecvate şi justificabile, în concordanță cu clauzele acestui contract și cu legislația în vigoare, care pot merge pana la 100% din valoarea pachetului.

– În cazul ofertelor de tip Early BookingLast Minute sau a Ofertelor Speciale, penalizarea este de 100% pentru renunțarea la pachetul de servicii turistice.

– În cazul în care, după începerea executării pachetului, elemente importante ale pachetului nu pot fi executate astfel cum s-a convenit, vor trebui oferite călătorului servicii alternative corespunzătoare, fără a implica plata unor costuri suplimentare.

– Călătorii au de asemenea dreptul la o reducere a preţului şi/sau la plata unor despăgubiri pentru daune în cazul în care serviciile de călătorie nu sunt executate sau sunt executate în mod necorespunzător.

– Călătorul declară ca a luat cunoștință de aceste termene și condiții că este de acord cu termenele, sumele și condițiile de plată de care a fost înștiințat de către reprezentantii  GTI pe un canal de tip mail, whats app, mesenger etc, dar fara a se limita la acestea.  In cazul in care nu sunt rerspectate termenele de plata, calatorul pierdele sume achitate drept avans, daca reprezentantii GTI nu stabilesc alte conditii de plata cu Calatorul.

– După achiziția integral a pachetului de călătorie, care se achită în avans, călătorul se poate prezenta la data stabilită pentru sejur la unitatea de cazare Gulliver Delta Resort 4* Murighiol, situate pe strada Bălții, nr. 34, Murighiol, Tulcea. După ora 10:00 a zilei de check in re access la serviciile de masa și băuturi all inclusive ale hotelului, precum și la zonele de divertisment: piscină, pontonul de pescuit, locul de joacă, terase etc.

– Accesul în camera se face după ora 16:00. Dacă există camera deja curate, accesul poate fi facut mai repede.

– Check-out-ul are loc la ora 10 dimineața, dar călătorul poate rămâne în locație până la ora 16:00, cu access la pachetul de băuturi all inclusive.

– Numărul complet de mese pentru un sejur este similar numărului de nopți de cazare. Astfel, de exemplu, pentru 3 nopți de cazare, călătorul va primi 3 mic dejun, 3 mese de prânz li 3 zine all inclusive.

De asemenea, Clientul a primit de la GTI și următoarele informații (în functie de pachetul contractat):

  1. Principalele  caracteristici  ale  serviciilor  de  călătorie:

(i) destinaţia (destinaţiile) călătoriei, itinerariul şi perioadele sejurului, cu datele corespunzătoare şi, în cazul în care cazarea este inclusă, numărul de nopţi incluse;

(ii) la pachetele café include transportul:  mijloacele de transport, caracteristicile şi categoriile acestora, locurile, datele şi orele de plecare şi de întoarcere, duratele şi locurile opririlor intermediare şi ale legăturilor de transport. În cazul în care nu este încă stabilită ora exactă, GTI şi, după caz, agenţia de turism intermediară, informează călătorul cu privire la ora aproximativă de plecare şi de întoarcere;

(iii) locaţia, principalele caracteristici şi, după caz, categoria turistică a unităţilor de cazare conform normelor din ţara de destinaţie;

(iv) serviciile de masă oferite;

(v) vizitele, excursiile sau alte servicii incluse în preţul total convenit al pachetului, dacă este cazul.

(vi) dacă nu este clar din context, faptul că oricare dintre serviciile de călătorie vor fi furnizate călătorului ca parte a unui grup şi, în acest caz, în măsura posibilului, dimensiunea aproximativă a grupului;

(vii) dacă posibilitatea călătorului de a beneficia de alte servicii turistice depinde de comunicarea orală efectivă, limba în care vor fi furnizate serviciile respective;

(viii) situaţia în care călătoria sau vacanţa este adaptată în general pentru persoanele cu mobilitate redusă şi, la cererea călătorului, informaţii precise privind gradul de adecvare a călătoriei sau vacanţei, luând în considerare nevoile călătorului;

(ix) numărul minim de persoane necesar pentru ca serviciile din pachet să poată fi executate şi termenul prevăzut la art. 13 alin. (5) lit. a) înainte de începerea executării pachetului până la care este posibilă încetarea contractului, dacă nu se întruneşte acest număr;

  1. Nerespectarea de către Călător a termenelor de plată dă dreptul GTIsă anuleze rezervarea și să solicite despagubiri pentru daunele suferite.
  2. Informaţii privind posibilitatea călătorului de a înceta contractul oricând înainte de începerea executării pachetului, cu plata unei penalităţi de încetare corespunzătoare sau, după caz, a penalităţilor de încetare standardizate solicitate de agenţia de turism organizatoare;
  3. Informaţii privind asigurarea facultativă sau obligatorie care să acopere costurile încetării contractului de către călător sau costurile de asistenţă, inclusiv taxele de repatriere, în caz de accident, de boală sau de deces.

1.2.OFERTE SPECIALE – Pentru unele programe turistice pot fi lansate oferte speciale. Acestea nu sunt valabile retroactiv.

1.3.DOCUMENTE DE CĂLĂTORIE – Participarea la programul turistic se poate face în baza unui act de identitate valabil.

1.4.CAZARE – în materialele informative ale GTI, clasificarea unității de cazare se face în conformitate cu clasificarea din România. În materialele de prezentare pot apărea unele fotografii care au doar rol ilustrativ, dar e posibil ca unele dintre acestea să nu redea fidel imaginea la zi a camerei.

Cazarea se face în camere duble, corp central sau căsuțe (căsuțe private sau apart-căsuțe în bungalow-uri). Căsuțele private sunt situate în fața pensiunii, lângă piscină. Bungalow-rile sunt formate din două camere duble cu baie proprie și intrări separate și se află în spatele pensiunii. În fiecare bungalow se află o apart-căsuță (sau cameră în căsuța tip bungalow). Repartizarea camerelor este dreptul exclusiv al recepției, așa că, nu garantăm îndeplinirea unor cereri speciale. Conform uzanțelor internationale, camerele pot fi ocupate în intervalul orar 16.00 – 18.00 în ziua sosirii și trebuie eliberate până la ora 10.00, ziua plecării. Patul suplimentar nu este de obicei la fel de comod ca unul normal. Confortul camerelor cu pat suplimentar nu corespunde întodeauna cu cele ale camerelor standard.

Pentru că, în complexul turistic se folosește un sistem combinat de încălzire cu panouri și boilere, este posibil ca în anumite locuri apa caldă să ajungă după un timp mai mare de așteptare și temperatura să nu fie întotdeauna ridicată. Mentionam ca turistul intelege si isi asuma aceste clauze, niciuna dintre situatiile de la art. 1.6 nu pot face obiectul unor eventuale reclamatii catre structura de cazare, agentia de turism de la care a achizitionat pachetul, organe de control ale statului.

1.5.AER CONDIȚIONAT – Utilizarea aerului condițonat este inclusă în tarif