Info Utile

Bine ati venti la Pensiunea GULLIVER DELTA RESORT 4* – Murighiol!

Ne bucuram să fim gazdele dumneavoastră si sperăm să vă oferim o vacanță cu amintiri de neuitat. Pentru buna desfășurare a sejurului, dorim să vă informăm următoarele:

Masa

Mesele se servesc în restaurantul si pe terasele hotelului și sunt în regim de Light All Inclusive (tip bufet). Preparatele sunt pregătite în stil lipovenesc, pensiunea Gulliver Delta Resort 4* contribuind la transmiterea vechilor tradiții pescărești.

Toate mesele de prânz și cină conțin atât preparate cu specific local, pe baza de peste, cât și preparate tradiționale pe bază de pui sau porc.

Meniu orientativ:

MIC DEJUN: 8:30 – 10:00

Oua (prin rotatie, se serveste omleta, oua fierte, ochiuri), aperitiv cald (prin rotatie servim cremvursti, kaizer, cabanos), branzeturi (cascaval, telemea), mezeluri reci, iaurt, lapte, fulgi de porumb, gem, miere, unt, legume (rosii, castraveti), ceai,cafea, apa plata etc

PRANZ: 13:30 – 15:00

  • două feluri de ciorbă (una din pește:  precum storceag, bors, perisoare etc. și una fara preparate din pește: precum supe, ciorbe, borsuri etc.),
  • doua tipuri de preparate la felul principal (unul din peste cu garnitura, tip plachie, saramura, peste prajit, peste la gratar, peste in malai, parjoale etc. si unul pe baza de pui sau porc, cu garnituri – snitel, friptura, gratar, preparate crispy,  degetele, grujoane, kaizer, cabanosi, carne la tava etc., cu garniturile aferente pe baza de cartofi, orez si/sau preparate ca  iahnie de fasole, varza calita, legume la tava, fasole verde, mazare etc.)

CINA:19:30 – 21:00

  • doua tipuri de preparate la felul principal (unul din peste cu garnitura, tip plachie, saramura, peste prajit, peste la gratar, peste in malai, parjoale etc si unul pe baza de pui sau porc, cu garnituri – snitel, friptura, gratar, aripioare crispy, kaizer, cabanossi, carne la tava etc. cu garniturile aferente pe baza de cartofi, orez si/sau preparate gen iahnie de fasole, varza calita, legume la tava, fasole verde, mazare etc), desert.

Pachet bauturi all inclusive

  • Pachetul de băuturi All inclusive cuprinde: bere, sucuri, apă plată, vin alb si vin roșu (bag in box), cafea, ceai.
  • Bauturile sunt disponibile pe toata perioada programului barului, adica intre orele 10:00 – 21:00.

Unele dintre preparatele cu specific local (în special, peștele) trebuie consumate cu atenție, pentru a fi evitate accidentele nedorite. Persoanele alergice la anumite alimente sunt rugate să anunțe acest lucru la începutul sejurului! Din motive legislative, vă rugăm să consumați produsele achiziționate (mancare și băutură) din afara incintei Gulliver Delta Resort doar în cameră. Consumul lor in incinta complexului, exceptand camera in care sunteti cazati, este strict interzis.

Excursiile optionale

Pentru excursiile opționale, Gulliver Delta Resort vă pune la dispoziție mai multe ambarcațiuni cu motor, moderne, rapide, confortabile, modele noi de salupe Corsar.  Salupele au 12 locuri și sunt prevăzuta cu prelată, care protejează turiștii de eventualele intemperii, sunt ideale pentru distanțe lungi.

Pescuit

Exceptand perioada de prohibiție, turistii pot pescui de pe pontonul hotelului, în condiții legale. Mentionam ca legislatia ne impiedica sa depozitam in frigiderele si spatiile complexului orice tip de produs care nu are documente oficiale ca fiind achizitionat cu setul de acte doveditoare de catre unitatea noastra (gen peste, bauturi, mancare etc.  provenite de la turisti).

Diverse

Realizata în vechiul stil al conacelor lipovenești, Pensiunea Gulliver Delta Resort 4* își propune să le ofere turiștilor vacanțe  tradiționale, dar în același timp să protejeze mediul înconjurător. Din acest motiv, vă rugăm să ne sprijiniți în demersul nostru aruncand produsele de igienă și celelalte resturi doar în coșurile de gunoi din băile proprii sau în cele amenajate pe suprafața resortului. Din respect pentru natură, vă rugăm nu solicitați schimbarea prosoapelor și a lenjeriei decat atunci cand este realmente necesar.

Tantarii:

În anumite perioade ale anului, în pofida eforturilor personalului nostru, țanțarii pot deveni o problemă. Perioada de activitate maximă a acestora este, in general, între orele 21.00 și 23.00 ( în mod special în lunile iulie și august). Vă recomandăm să luați măsurile de protecție necesare: creme, spray-uri, brățări. Fiind in inima naturii, nu excludem ca in interiorul resortului nostru sa se strecoare insecte, amfibieni, pasari etc, animale care pot crea usor disconfort.

În timpul excursiilor optionale, vă rugăm să nu aruncați în apă decat produsele biodegradabile!

Vă rugăm să nu lăsați copiii nesupravegheați pe întreaga perioadă a sejurului și să nu intrați în zonele în care are acces doar personalul hotelului!

Piscina:

Piscina hotelului este umpluta cu apa doar in intervalele de timp in care se poate face baie la o temperature ambientala rezonabila, si acest lucru este stabilit de catre personalul hotelului. In general, cu posibilitatea de a aparea si exceptii, piscina va fi umpluta cu apa in intervalul iunie – septembrie. Va rugam nu lasati copiii nesupravegheati la piscina sau la locurile de joaca sub nicio forma. Pensiunea nu dispune de salvamar sau de personal calificat in supravegherea copiilor. Zona de plaja a piscinei, cu umbrelute si sezlonguri, poate fi folosita in orice perioada a anului, chiar daca piscina nu ofera conditii pentru “scaldat”.

Animalele de companie:

Desi iubim animalele de companie si nu numai, in urma reclamatiilor primate de la mai multi turisti de-a lungul timpului, cu privirw la animalele de companie ale altor turisti, complexul nostru nu mai accepta niciun animal de companie, indiferent de dimensiunile acestuia. In cazul in care turistii se cazeaza in camera cu animale de companie, fara stirea noastra, ne rezervam dreptul sa percem o penalitate de 1.000 ron precum si sa evacuam turistii respectivi, pentru  a nu starni controverse intre acestia si alti turisti, asa cum s-a intamplat anterior!

Parcare:

Unitatea de cazare pune la dispozitia turistilor spatiu de parcare, dar nu asigura paza si supravegherea acestuia, aceasta sarcina revenind exclusiv clientilor.

Important:

Intregul program al sejurului poate suferi modificari, cu privire la orarul barului si al restaurantului, organizarea excursiilor optionale, meniu mancare si bauturi etc.

Unitatea noastra dispune de sistem de supraveghere video, in spatiile publice , care este posibil sa fie functional si-n perioada sejurului dumneavoastra. Dar turistii sunt rugati sa aiba grija de bunurile si valorile proprii. Unitatea de cazare nu-si asuma sarcina de a pazi si securiza bunurile turistilor.

Pentru orice problema de ordin medical sau care ține de deplasări de urgență, de regim alimentar special sau de alte nevoi personale, vă rugăm să vă adresați administratorului hotelului!

Va multumim si va dorim o vacanta placuta!