Page - Confidentialitate si protectia datelor
- POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE ȘI COLECTAREA ȘI PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL:
Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată prin Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, GTI (SC GULLIVER TRAVEL INTERNAȚIONAL SRL) va administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de către Client. În acest scop, informăm turiștii că pensiunea poate fi supravegheată video în zonele publice (mai puțin în cameră), iar mijloacele sale de transport terestre sau fluviale ar putea fi monitorizate prin sisteme gps și video.
Prin semnarea acestui contract turistul își exprimă acordul de a primi informări cu privire la sejurul contractat precum și cu privire la ofertele GULLIVER DELTA RESORT atât pe telefonul mobil, cât și pe adresa de mail. Din 25 mai 2018 a intrat în vigoare Regulamentul European 679/2016 privind Protecția Datelor cu Caracter Personal a persoanelor fizice și libera circulație a acestor date (GDPR). Datele personale furnizate de către GTI sunt prelucrate în scopul oferirii în condiții optime a serviciului turistic (informări, documente de călătorie/ promovare, newslettere). Informațiile vor fi aduse de bunăvoie la cunoștința GTI, de către Client, în scopul rezervării excursiei, iar Clientul declară că este de acord cu administrarea datelor sale. GTI se obligă să păstreze confidențialitatea datelor personale obținute. În caz de stocare a acestora, GTI va respecta toate prevederile legale în materie, comunicând turiștilor toate drepturile prevăzute de legislația în vigoare.”
Prin date personale înțelegem orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
Societatea noastră operează în conformitate cu legislația privind protecția datelor aplicabilă în România, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE („GDPR”).
În cazul în care veți achita serviciile prestate de noi prin intermediul tichetelor sau a cardurilor de vacanță în conformitate cu OUG 131/2021, vă informăm că vom fi nevoiți să prelucrăm codul dvs. numeric personal pentru emiterea facturii fiscale în conformitate cu obligațiile instituite de autoritățile naționale competente.
Astfel, vom putea solicita codul dvs. numeric personal în scopul emiterii facturii fiscale aferente serviciilor prestate în conformitate cu obligațiile stabilite de autoritățile naționale competente. Temeiul juridic al acestei prelucrări este reprezentat de îndeplinirea obligațiilor legale ce revin unui operator. Datele vor fi stocate pe întreaga perioadă necesară îndeplinirii scopului lor, dacă o perioadă mai lungă nu va fi stabilită prin lege – menționăm că perioada de stocare a unei facturi fiscale este de 10 ani din anul emiterii sale.
Datele pot fi transmise Autorităților și Instituțiilor publice competente conform legislației în vigoare și furnizorilor soluțiilor software prin intermediul cărora vor fi prelucrate.
Colectăm date cu caracter personal în urma celor mai multe interacțiuni cu dvs., precum și în cadrul celorlalte aspecte ale activității noastre. Categoriile de date pe care le prelucrăm sunt următoarele: date necesare pentru efectuare rezervărilor (de exemplu, nume, prenume, e-mail, telefon); datele aferente fișei de anunțtare a sosirii și plecării, solicitate în baza legislației naționale (de exemplu, cetățenie, adresă, data nașterii); datele cardului bancar (tipul cardului, numărul cardului de credit/debit, numele titularului, data expirării și codul de securitate); informații despre sejurul clientului, inclusiv data sosirii și a plecării, cerințe speciale, preferințe; informațiile pe care le furnizați cu privire la preferințele dvs. de marketing; datele personale furnizate de dvs. în vederea înscrierii si abonării la newsletter; informații despre autovehiculele pe care este posibil să le aduceți pe proprietatea noastră, de exemplu număr de înmatriculare; date colectate din cardurile de acces (ora intrării și ieșirii); informații colectate de către diverși parteneri contractuali (agenții de turism, organizatori de evenimente) și transmise către Teleferic Grand Hotel (rooming list, lista invitați evenimente); date necesare furnizării unor servicii adiționale, după caz; recenzii și opinii referitoare la serviciile noastre; orice alte tipuri de informații pe care alegeți să ni le furnizați.
De asemenea, camerele de supraveghere și alte măsuri de securitate aflate pe proprietățile noastre pot capta sau înregistra imagini ale oaspeților în locuri publice (cum ar fi intrările în hotel și holurile din hotel), precum și datele dvs. de localizare (prin imaginile surprinse de camerele de supraveghere).
Puteți alege oricând ce date personale doriți să ne furnizați. Cu toate acestea, dacă alegeți să nu furnizați anumite date personale, în cazul în care temeiul solicitării noastre este respectarea unei obligații legale, obligații contractuale sau obligații necesare pentru încheierea unui contract vom fi în imposibilitatea de a vă oferi anumite servicii, de exemplu: (i) dacă nu doriți să ne dați nume, prenume, adresă de e-mail sau număr de telefon în cazul în care doriți sa faceți o rezervare, nu vom putea să efectuăm rezervarea, sau (ii) având în vedere faptul că în fișa de anunțare a sosirii și plecării pe care o veți completa în momentul în care vă cazați la hotelul nostru va trebui sa introduceți anumite date personale prevăzute în mod obligatoriu de lege, iar în cazul în care nu veți dori să completați acele câmpuri obligatorii, nu vom putea sa vă cazăm în hotel.
Această politică de confidențialitate se poate modifica în conformitate cu schimbările legislației privind politica datelor sau în baza unor modificări ale serviciilor noastre sau ale modalității de organizare din când în când. Dacă vom efectua modificări materiale la aceasta, vom publica un link către politica revizuită pe pagina principală a site-ului nostru.